שאלות נפוצות

מידע על הקניה

איזה שיטות משלוח קיימות?
  • pickup – שיטת משלוח זו עולה 19 ש"ח , בקנייה מעל 79 ש"ח המשלוח הוא חינם. המשלוח הוא בין 1-3 ימי עסקים לנקודת איסוף הנבחרת על ידי הלקוח .  מספר מעקב שנשלח באימייל.
  • דואר רשום – שיטת משלוח זו עולה 20 ש"ח , בקנייה מעל 79 ש"ח המשלוח הוא חינם. המשלוח בדואר רשום הוא בין 3-14 ימי עסקים. יש מספר מעקב שנשלח באימייל.
  • UPS שליח, שיטת משלוח זו עולה 50 ש״ח או חינם מעל 300 ש״ח, זמן אספקה עד 3 ימי עסקים לישובים נבחרים קישור.
    * יעדים שלא ברשימה זמן אספקה הוא עד 5 ימי עסקים ונשלח עם חברת שליחויות אחרת.
    *יעדים שרשום NO SERV או יעדים עם כוכבית * לא נתמכים במשלוח מהיום למחר
  • לערכת מסגרת לחלון ניתן לבצע הזמנה עם דואר שליחים בלבד!

זמן הגעה הוא משוער בלבד, אין אפשרות לתיאום המשלוח.

כמה זמן ייקח עד שאני אקבל את ההזמנה שלי?

ברגע שביצעת הזמנה באתר שלנו אנחנו מתייחסים אליה בעדיפות ראשונה. כבר באותו יום אנחנו אורזים ומכינים אותה למשלוח. אם ההזמנה תבוצע עד שעה 14:00 לרוב נשלח אותה באותו יום. בנוסף לכל משלוח שאנחנו מוציאים מהמחסן הלוגיסטי שלנו יש מספר מעקב. נעשה הכל כדי שתקבל את המוצר שלך במהירות המרבית.

זמן האספקה הוא משוער בלבד, אנו לא מתחיבים על זמן המשלוח.

החברה אינה אחרית על עיכובים הנגמרים על ידי חברת השליחויות.

האם המשלוחים הם לכל הארץ?

כן, כל סוג משלוח שלנו הוא לכל רחבי הארץ זמן המשלוח משתנה לפי שיטת המשלוח.

לא קיבלתי מספר מעקב עדיין?

יש לחכות מספר ימים לאחר ההזמנה , אנחנו מכינים את ההזמנה ובסיום התהליך מספר מעקב ישלח אליכם, לוקח יום עסקים אחד לפחות.

בנוסף יש לוודא שהזנתה אימייל תקין בהזמנה. במקרה של בעיה ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו : 077-4045655

אפשרויות תשלום

האם ניתן לשלם באשראי?

כן כמובן, אנחנו סוקלים בעזרת חברת פלאקארד חברה מובילה ברמת אבטחה הגבוהה ביותר.

ניתן לבצע עסקת תשלומים ללא רבית. בסיום ההזמנה יש לבחור כרטיס אשראי.

אני מעדיף לשלם ב PayPal יש אפשרות?

כמובן , אנחנו מציעים תשלום באמצעות PayPal ללא תוספת תשלום. בסיום ההזמנה יש לבחור את אמצעי תשלום PayPal .

הזמנה והחזרה

איך אני יכול לבצע הזמנה?

ניתן לבצע הזמנה באמצעות החנות האינטרנטית  החכמה שלנו, ולשלם באמצעות כרטיס אשראי או PayPal .

אופציה נוספת זה ליצור קשר עם אנשי המכירות שלנו, נשמח לענות לכל שאלה ובקשה בטלפון – 077-4045655

האם אני צריך להירשם בכדי לבצע הזמנה?

כן , אנחנו מחייבים רישום בכדי שיהיה לנו את כל הפרטים כדי לשלוח את החבילה וליצור אתך קשר.

אנחנו לא עושים שום שימוש בפרטים ושומרים על פרטיותך .

עם מי אני יכול ליצור קשר במקרה של שאלה?

תוכל ליצור קשר איתנו  טלפונית או באמצעות אימייל נשמח לענות לכל שאלה בקשה.

בטלפון – 077-4045655

אימייל – info@bdsolar.co.il

כיצד אני יכול לשנות או לבטל את ההזמנה?

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו  

במספר : 077-4045655

יש להכין מספר הזמנה ושם המזמין מראש.

איך אני עוקב אחר ההזמנה?

מעקב אחר ההזמנה פשוט, לאחר ההזמנה תקבל אימייל שבו יש את מספר אישור ההזמנה . לאחר מכן תקבל אימייל נוסף עם מספר מעקב שתוכל לעקוב אחרי החבילה . אפשרות נוספת היא להיכנס למעקב , להזין את מספר ההזמנה ואימייל שאיתו בוצעה ההזמנה.

איך אני יכול להחזיר את המוצר?

בכדי להתחיל לפתוח תהליך של החזרת מוצר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

לאחר מכן יש לבצע החזרה באמצעות דואר רשום או להגיע למשרד שלנו להחזרת המוצר.

ברגע שקיבלנו את המוצר אם הלקוח לא עשה שימוש במוצר או שיש פגם במוצר או שהמוצר בהתאמה אישית ללקוח  , יהיה זיכוי מלא באמצעי ששולם.

החזר על הזמנה ?

זכות ביטול עסקה מכוח החוק חלה עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר מבין השניים.

דמי ביטול עסקה יהיו בכפוף לחוק הגנת הצרכן וייגבו בעת ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי ומפרט המוצר.

חובת החזרת המוצר למחסני החברה / הספק היא על הלקוח.

ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה-החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן.

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-לא ייגבו דמי ביטול.

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה-ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מסה״כ העסקה או 100 ש״ח הנמוך מבינהם.

בנוסף תגבה עמלת אשראי של 3% מסכום העסקה ודמי משלוח.

המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזה המקורית.

לא ניתן לבטל את העסקאות  שמוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן.